Tvorba žiakov |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Tu plánujeme ukázať ďalšie
výsledky rôznorodých schopností a záujmov našich žiakov. Budú svedectvom
aj o ich talente, postojoch a názoroch. ------------------------------------------------------------------------------------ Báseň o matematike: D. Obročník Výtvory žiakov na hodinách Práce s počítačom a Informatiky (p. uč. A. Hrubovská): Prezentácie :
Animované kliparty :
----------------------------------------------------------------------------------- Práce z krúžku Počítačovej grafiky (p. uč. Žilíková ) :
------------------------------------------------------------------------------------ Práce žiakov 1. stupňa na krúžku informatiky (p. uč. E. Sýkorová): Lenka Fecková 3. B
Prezentácia Dominiky Schläsingerovej zo 4. B o meste, ktoré má veľmi rada - Seredi. Prezentácia Ivetky Fečovej zo 4. B o Starej Ľubovni. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Moja mama. (Charakteristika) Osoba, ktorú vám opíšem, je pre mňa niečím veľkým. Je to moja mama. Opisujem ju asi preto, lebo ju mám rád a poznám ju najlepšie. Moja mama sa volá Matilda. Onedlho bude mať meniny. Má čierne, trocha sivé vlasy, hnedé oči a je strednej postavy. Nie je najkrajšia, lebo jej chýbajú niektoré zuby. No pre mňa je to aj tak najkrajšia osoba na svete. Mama na sebe najradšej nosí svoje tepláky a svoj fialový sveter. Je jej skoro vždy trochu zima a je aj studená. No hreje nás všetkých svojou láskou. Niekedy sa nej aj zasmejeme, keď tancuje na modernú hudbu odzemok. Všetko chce mať na svojom mieste. Je trošku zúrivá a dosť často si hundre popod nos. Je veľmi milá a dobre vychádza aj s predavačkami v jednom obchode. Tvrdí, že sa nebojí ničoho a keby ju chcel niekto prepadnúť, roztrhne ho ako žabu. Je v istých veciach skromná. Nechodí celé dni po obchodoch a nekupuje si „krásne“ a luxusné oblečenia. Má rada pohodlné oblečenie, ako som už povedal, svoje tepláky a sveter. Každý má rád svoju mamu a ja mám rád zasa tú svoju. Možno si takto nepredstavujete ideálnu mamu, ale mne stačí, že ma má rada. Ak by ste ju niekedy spoznali podľa môjho opisu, povedzte jej, že ju jej syn má nadovšetko rád. Jožko Čech, 7. A Táto charakteristika vznikla ako písomná slohová práca na hodine slovenského jazyka. Je to úprimné a krásne vyznanie, ktoré tu zverejňujeme so súhlasom autora.
Báseň o mieri vytvorená do projektu Európska jar : Mier Mier je veľmi vzácne slovo, ktoré zaváži vždy viac ako olovo. Každý rozumný človek tejto zeme vie, aká obrovská sila v tomto slove drieme. Aj keď je veľmi ľahké ho vysloviť, je priam nemožné ho udržať či vytvoriť. Vždy je totiž na svete veľa magorov, ktorí by ho radi prerušili vojnou nejakou. Prial by som všetkým týmto bláznom, aby sa aspoň na rok ocitli vo víre vojnovom. Pevne verím, že keby to šialenstvo prežili, určite by svoj názor zmenili. Už či sa to vzácne slovo povie: mír, peace,
pokoj a či frieden,
pre ľudstvo je potrebné, aby BOL každý deň. Pápež vie, čo je dobré pre vieru, preto je zástanca mieru. Hlása mier všade vo svete, v Kube aj na Kréte. Pápež Nobelovu cenu dostane, vojna vo svete prestane. Róbert Babeľa, Matej Molčan z 8. A
Ručné práce sú oddych, zábava aj vzťah ku kultúre, tradíciám a estetike prostredia, v ktorom chceme žiť.
Zuzka Pavlovská 7. A - betlehem z papiera žiaci z 2. A - vianočné priania z hliníkovej fólie
žiačky z krúžku paličkovania - ich prvá práca Ivanka Semančíková 7. A - sladký adventný kalendár
|